DN

Die Sonne scheint.
(nog bland de första tyska meningarna vi fick lära oss)

Sov till 8 (timmen, ej graden)...låg i 20 min o försökte komma på något annat att göra än att titta på tv. När jag kom på att jag kan åtgärda:

(bilden tagen igår, när solen sken in...it's true, tyvärr)

Naenae, jag tog bara utsidorna (o de små karmarna mellan fönsterglasen)...men det tog ändå en dryg timme! Så nöjd jag är nu...Nästa fönstertvätt innebär förhoppningsvis att vi flyttstädar!

Man kan ju lätt tro att efter sån effektiv morgon att vi bara slappar...faktiskt inte. Har varit ute en runda o shoppat vitaminer, spel samt:


De är även godkända av min man...hoppas nu min klänning hinner komma (o att den passar förstås) till på torsdag så jag kan vara fiiiiin på företagskalaset!

Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Riktigt snygga skor! Me like!

Kommentera här: