Överens!

Efter en tuff förhandling har vi nu en mellanlägenhet i Helsingborg från september till april!

Så nu har jag något att o oroa mig för...o jag försöker verkligen andas lugnt o komma fram till vad EGENTLIGEN jag har att oroa mig för angående lägenheten...men jag får inte fram något konkret bara en oroskänsla...underbart!

Jäjä, jag kanska kan slippa Väntan ett tag nu o istället ha Oroan över mig...det är ju så mycket som ska fixas nu helt plötsligt...typ, säga upp lägenheten och......

Jaa, säga upp lägenheten ska jag göra i veckan...kan de ta 3 dagar?!

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Men du lilla envisa flicka... kunde ni inte väntat till mars?? men, men nån måste du ju fått din envetenhet ifrån, undrar bara från vem? hmmm..vågar inte ringa så jag skriver här i stället ...ses till helgen, kramar till er alla 3

Kommentera här: