Vattnet gick...

Konfirmation av (med? hos? till?) lillasyster Lisa och vi har precis avslutat maten...för mig var det nog mest efterlängtat...

Iaf så får vi frågan om var vår mellanlägenhet ligger o jag börjar svara lite när jag känner att 'OH, vad var det' o försöker med hjälp av enbart mina ögon få min man att fatta att någonting händer...han förstår såklart inte o så känner jag det igen...

Min stora lillasyster kan ju detta så istället för att snällt prata vidare om vår kommande lägenhet bara ropar jag till mig henne o frågar om det kan vara möjligt att jag sitter o kissar på mig eller om vattnet faktiskt kan vara på väg...Men joo, det känns så säger hon!

Nyheten läcker kan man säga o vi tackar o sticker hemåt...

Nyss hemkommen efter en timmes bilresa med min väldigt lugna man (!) o har ringt upp till förlossningen som sa att jag skulle upp o kolla...

Så om inget annat så fick jag igång vattnet 070707...

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Åh!! Vad spännande! Har följt din blogg ett tag och hittade den genom Rebecka Olander, som jag umgås mycket med. Hoppas att allt går bra och att du får en liten bebis med födelsedata 070707! Hade varit lätt att komma ihåg, om inte annat... Hihi... Du har ju några timmar på dig! Lycka till och jag ser fram emot att följa er i fortsättningen också!! Kramar!

2 caroline:

skriven

Tack, roligt med en okänd läsare!
Ska göra mitt yttersta för att utnyttja detta dygn sista timmar...

Kommentera här: