Nyhet?

Man ska ju inte hata...så jag väljer att verkligen inte gilla...

Jag gillar verkligen inte att behöva Tro...å det behöver jag ju inte heller...jag kan istället gissa, tänka o undra...men det värsta med vilket av ett av alternativen är att jag inte VEEEET!

Det är jobbigt när jag inte vet o när jag inte ens kan googla mig till svaret...det är sketajobbit!


Ett lyckat dygn med Flickan är när jag slipper gissa/undra över/tänka på varför skriker hon...jag o min älskade man kan sitta o gissa på anledningar till varför hon skriker...men det ger ingenting!  Vi lägger henne på skötbordet för att kolla blöjan för sjuttonde gången...Nope, inget där MEN nu blev hon tyst...
Ska vi kanske sova i badrummet...liksom bara för en natt...liksom bara för att testa...Oooh, nee nu skriker hon så det behövs inte!
Mat är det inte heller...inte i början...men håller vi på riktigt länge o försöker gissa så blir det anledningen...


Så för MIG som något uttråkad ändå klarar sig bra med att leva livet i soffan framför tv:n, sova 9 timmar i sträck...som tycker om fakta...som vill kunna planera saker inklusive klockslag...
Då är det lite klurigt med en liten Flicka...o då är det tur att jag har min älskade man!

Kommentera här: