Vardag

Jag har naturligtvis inte läst allt som står...men jag har sett rubriker o bilder om att man blir smart om man äter choklad!

Låter fantastikt! Undra på vilket sätt? Är det någon särskild inriktning som gynnas eller är det, det allmänna smart-förrådet?

Men framför allt...gäller det choklad som äts måndag till torsdag eller bara sån helgchoklad? Gäller det även Marabou?!


(Hallå hallå hallå hallå...har idag fått lära mig att Nötcreme finns i storpack o kallas då Hasselnötskräm! Gissa om jag kommer kräkas hasselnötskräm i helgen!)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag har hört att det gör så man får mer energi till att fostra sin man så han blir en bättre människa :)

2 Cissi:

skriven

Va! Din favvo i storförpackning! Fabolus!

3 Martina:

skriven

fyyy, va äckligt, tur ja inte behöver sitta bredvid å känna lukten av nötcreme... :o)

är helt säker på att man blir smartare av all slags choklad alla dagar i veckan...

Kommentera här: