Triss

Ibland bara händer det!

Det började imorse...efter en högljudd diskussion (där jag tog på mig att vara den högljudda)...jag hade fel
o min man hade rätt...
Som tur var var det inget viktigt utan handlade om jag hade slängt provblöjorna vi fått, eller om min man hade lagt dom i sin garderob...jag hade inte slängt dom.

Nästa triss hände lite senare vid en runda i staden...jag gick in på Polarn o. Pyret...dom råkade ha rea...på saker jag ville ha...saker som passade...som dessutom var både snygga o sköna!
Bara att de hade rea på "mina" saker...det brukar annars ske strax efter jag har handlat...

Shit happens o kors i taket...då kommer alla glada känslor på en o samma gång!

Kommentarer:

1 Syster Lisa:

skriven

Ja det händer ju även dem bästa, som jag redan har sagt! Men tur var det att först hade du fel, sen hade du tur att du hittade saker på REA som passade just DIG! Det är ju tur att det kan kompensera det dåliga!

2 mamma:

skriven

Lilla hjärtat!! Du tror inte du fått en släng av shopoholic??? Kanske bäst att söka för det innan det försvinner:)

Kommentera här: