SVORDOMAR!!

Under tiden jag skriver inlägget här innan...har jag middagen i ugnen...känner en svag doft av bränt...inte ovanligt...finns ibland lite gamla rester kvar i ugnen som jag ALLTID glömmer torka av när ugnen har svalnat...o kommer på det när ugnen är igång o tänker då, äh det tar jag sen när ugnen svalnat...

Jaa, så luktar det bränt o inte så värst mataktigt bränt...så jag kollar bort mot ugnen för att se om de osar mkt från ugnshålet...det gööööör det inte! Det osar från ena plattan, som har en sån fin plattdekoration på sig!!!

H*** J*** F*** J*** H***J***!!!!

Jag kommer dock ihåg att INTE plocka bort den rykande dekorationen med handen! Men då finns det så många andra alternativ att välja mellan o innan jag kan bestämma mig så hinner det ryka lite mer...det blir till slut matpincetten som vinner!

Det värsta är att det är andra plattdekorationen jag bränner och jag har fått dom av en kompis som har målat dom själv...så bara förstöööör jag!

Kommentarer:

1 cissi:

skriven

Stackare...Inte lätt med alla dessa i-landsproblem. Nån gång måste detta sluta ju!!! (=

2 Syster Lisa:

skriven

Jadu Carro, ibland blir man lurad, och när man väl får reda på vad som egentligen försiggår, så är det förstent att rädda det!

Kommentera här: