2 februari

Fick sovit lite innan det var dags för frukost. Anledningen till att det bara blev lite sömn var ju tankar och känslor, inte att Martha höll mig vaken. Eller jo första stunden var för A-L hade tyckt att hon skulle ligga sidan om mig i min säng ... det tyckte inte jag! Så jag flyttade bort henne efter en stund.

Menmen. Frukosten var redo vid 8 och jag lyckades få i mig lite av den! Fast innan frukost var jag rätt hungrig så jag festade till det med det kvarvarande kexchokladet och Ramlösan.

Förmiddagen var fortsatt lugn och jag kunde vila lite till. Sen kom Ella o Adam och förgyllde tillvaron en dryg timme. Ella tyckte nog jag såg konstig ut i min rock o mina fina nättrosor innehållandes en stor blöja. Hon kunde tänka sig att sitta i fotändan av sängen ... tills hon såg telefonen vid huvudändan o satte sig där för att leka lite! Vi tittade lite på martha men gjorde inte så stor grej av det.

Ella hittade Mariekex och fikade lite på dem innan de skulle iväg o äta lunch!

Min lunch bestod av fisk ... gick inte ens o kollade, fy fabian för sjukhusmat! Så matintaget den dagen var väl inte helt lyckat men en del Mariekex och sen kvällsmaten var pyttipanna med grönsaker så där fick jag i mig lite.

Jag meddelade personalen att jag ville hem dagen efter så snart doktorn hade godkänt Martha. Det var okej men de skulle göra ett hörseltest bara först ... det var också godkänt.

Sen kom natten ... inte lika kul. Jag var trött och Martha ledsen. Hon var tyst ibland men det var svårt för både henne o mig att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0