En helg sådär.

Jag har varit i Göteborg i helgen så Ella o Adam har varit hemma själva (om man nu är själv när man är två).

Rent allmänt så gillar ju Ella att ringa på telefonen även om just samtalet sen inte är så intressant. Dock har hon lärt sig att man kan lätt avsluta samtalet ... man säger bara "hej då!".

Igår (lördags) ringde dom iaf till mig och pratade och pratade och pratade. Till sist hade vi ju inte så mycket mer att säga till varandra så jag försökte med "ska vi säga hej då?!" ... det gick sådär. Men roligt att hon ville prata så mycket med mig!

Idag hämtade dom mig på stationen och Ella berättade genast hur gosig Lady (i Lady o Lufsen) är, men inte Lufsen. Ella vill gärna krypa in i teven och krama Lady, inte LUfsen. Ella o Adam har idag tittat på Lady- och Lufsenfilmen två gånger och varje gång inte L&L syns är det tydligen ett evigt frågande vad dom gör!

Ella undrar ju lite var jag har varit. Så jag berättar att jag har varit i Göteborg och träffat Jenny men att jag även hälsade på lille lille Vincent! Och då ville hon också hålla honom. Det är lite gulligt med tankte på hur galen hon kan vara när jag ger andra barn uppmärksamheten. Men men positivt iaf!


I nästa vecka är det dags för vårt första föräldramöte så Totta, Elin o Kajsa ska passa Ella. Spännande spännande. Farmor och farfar är ju på semester i Usa så vi fick lite panik först men det finns ju fler folk i släkten sen kom vi på!
Till helgen sen kommer Ellas moster Hanna o hennes Robin så det blir också lite spännande!

Men först är det dags för kyrkis imorgon!


---
Inga bilder har tagits i helgen ... varken på Ella eller nye Vincent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0