UpponerElla!

Ella vet vad en upponervänd nia och en upponervänd sexa blir ... iaf om man ställer frågan. Däremot kan det vara lite klurigt när man ser dom på bild!
Färgerna går ganska bra speciellt orange, lila, svart, brun, gul, rosa, blå. Röd och grön går lite hursom, men det går ju att lära sig eftersom ...

Idag på förskolan hade de varit ute en runda! O så grät/skrek ju Ella när hon blev lämnad. Hon hann dock sluta innan vi vinkade i fönstret men hon satte genast igång när hon fick syn på mig.
Vi tog en runda om lekplatsen efter förskolan. Det började snöa lite då men det märktes knappt. Vanligtvis skriks det galet mycket när vi ska hem av olika anledningar (hon vill inte åka vagnen och jag vill inte bära henne ...) men idag kom det bajs o då får hon sitta lite annorlunda i vagnen och genast gick det bättre att ta sig hem!

Hem o titta lite på Youtube, baka lite muffins, äta lite russin o torkade aprikoser, rita lite, leka lite  och så förstås bajsa tre gånger till!


Förresten, när jag satt på huk idag o satte in våffeljärnet i grytskåpet så kan det ha hänt att min stjärtskåra var extra tydlig ... för det kittlades till av ett litet finger som petade sig ner där!

Bilder på bilddagboken och filmer på youtube ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0