3 mars 2011

Martha dansar o ler!

Okej, hon dansar väl inte sådär galet mycket men ler gör hon! Fick frågan på bvc i tisdags om hon log mot mig. Njae, det tyckte jag inte för det verkar mest vara magknipsleende ... men sköterskan tyckte inte jag skulle vara så blyg. Men jag tyckte nog inte det var medvetna leende.

Men så kom vi hem och Sabine kom inom en runda på kvällen. Hon håller Martha o säger något till henne och Martha gör ett ljud (ej skrik) som ett slags svar och så kom det ett leende som såg någorlunda medvetet ut!

Sen igår, onsdag, fick jag också ett smajl när jag pratade med henne.

Och så då idag, nu på morgonen var det en hel massa smajlisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0