13-14 januari 2019

Yo! Jag och Martina drog på lyxdygn på Ystad Saltsjöbad ... say no more. YSB får gärna låna mina bilder som reklambilder om de vill, helt okej.
 
Vi mjukstartade på tåget med kaffe och chokladboll. Väl incheckade gick jag loss på 2 år gammal cider och vi bytte om till mer förstora rockar ...
 
Efter diverse bensprätt så dök vi ner i bassängen!
 
SOM. VI. DÖK! UPP.
 
Lite contemporary dance ...
 
På kvällen vart det trerätters där faktiskt efterrätten inte höll lika hög standard som övriga två rätter.
 
Vi kastade oss i maten för att fortsätta med att återkasta oss i bassängen! Jag gjorde mitt bästa för att skrämma bort övriga bassänggäster ...
 
Måndagsmorgon och flera centimeter snö! Och så en klarblå himmel kröp fram ...
 
Äsch då. Dopp i ett kallt och grumligt hav bara. Så himlans gött ... EFTERÅT!
 
Småkallt om tårna men vädret värmde övrig kropp och känslor.
 
Innan hemfärd blev det jättegod lunch!
 

Kommentera här: