Jerka

Min darling kom hem med två festligheter (extra festligt blir det för att det är måndag)...jag var hungrig o ingen av de två festligheterna var min favorit...alltså var jag ju tvungen att gnälla.

Grejen är att (festligheterna var förstås något ätbart) jag inte har smakat någon utav dem som han hade köpt...men jag visste såklart, eller jag hade iaf en åsikt  om dem (för hur skulle det se ut om jag inte hade det! eller ännu värre, höll med!).

Festligheter äts för övrigt efter middag...middag idag var sallad...sallad mättar sällan riktigt och skulle den mätta varar den inte så länge...
Vi diskar o sen är det, inte helt oväntat, tvtajm...töjp fem minuter kan jag hålla mig innan jag börjar tjata på min darling om att snäääälla, snäääälla kan vi inte smaka på den ena?
(inte för att den kunde vara god, Ben&Jerry är ju välkända för äcklig glass)

Jag var hungrig, glassen var sketagod...jordgubbscheescake...o i Ben&Jerrys glass så är det inte bara smak av...det är verkligen bitar av jordgubbscheescake i...tog lätt 20 min att dela den...tog lätt 20 min för min mage att gå från lite småhungrig till aj-vad-du-än-gör-ät-inte-mer!

Inkontinens:
Om jag någon gång kan sluta gnälla, eller iaf sluta kommentera...och bara uppskatta min darlings egna initiativ...så kanske min mage låter mig äta ett paket B&J till!

Kommentera här: