LilleElla

Idag hade Ella med sig sin docka Julia till förskolan. Vi väntade nästan en timme innan jag gick och då hann jag aktivera Ella o några andra barn med att rita och faktiskt, ett av gråtbarnen slutade gråta och jag fick till och med ett riktigt leende!

Sen gick jag och vi vinkade även i fönstret, men det hjälpte inte mycket verkade det som. Satt på övervåningen i tjugo minuter innan jag tog mig hemåt. Ella lät mer eller mindre under dom 20 minutrarna ...

Sen ringde fröken hem och frågade om jag kunde komma vid halv två för då slutade hon (Lillemor) och Ella hade hängt med henne under hela dagen. Ella hade också sovit i 45 minuter (jepp, ella var trött resten av dagen) och ätit två små fiskbitar av middagen.

När jag kom in gick Ella med nappen i munnen. Jag väntar denna veckan ut, men sen ska nappen endast användas vid sovning.

Efter förskolan gick vi till lekplatsen för att gunga o äta lite banan. Det var sen ella själv som inte ville leka mer utan Mysa med nappen o filten i vagnen. Det var ok. Men sen blev hon galen när vi kom hem för hon ville ligga kvar i vagnen, så vi fortsatte att mysa i soffan lite! Mer banan och russin följt av lek och Ella piggnade till. Sen när fassan kom hem stack de båda till Väla för lite uträttning och då hade hon varit pigg o glad! (Det kan väl knappast vara så att det trots gråt på f-skolan , kan vara långtråkigt att hänga med sin mossa hemmavid?!)

Bilder och filmer finns på bilddagboken och youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0