Chärmigt?

Ella tycker det är väldigt trevligt att sitta vid datorn. Ja, inte bara sådär utan om skärmsläckaren är på förstås! Ja, inte vilken skärmsläckare som helst utan den där alla våra bilder fladdrar förbi... Hon kan lätt sitta i 20 minuter och bara titta, det är mysigt!

Igår satt hon i sin mossas knä och tittade medan hennes päron pratade om något annat. Så sa Ella "mats" och pekade på skärmen. Jaa, där är Max (kusinen)!

Sen har Ellas mossa börjat med slängpussar...för att hålla henne framför skärmen för att hon ska pussa på alla, det orkar inte Ellas mossa...så då var det smidigt med slängpussar! Ja, det är väl mest vi runtomkring som slänger pussar då Ella inte verkar fatta grejen än.

Men igår! Återigen framför skärmen...då var det någon där som fick sig en slängpuss!

Medans Ella o hennes mossa satt framför skärmen och tittade på bilder så satt Ellas fassa och fyllde i formulär om vad Ella kan/inte kan och vad Ella förstår/inte förstår som komplement till det lilla experiment som hon utförde i Lund i tisdag.
I alla fall, det jag skulle komma till här var...Ellas fassa sitter o fyller i och Ella har precis gjort sin första slängpuss då kommer frågan på formuläret om barnet kan göra slängpuss! Hur tokigt är inte det då?!


ingen bild igår...det får bli en favorit i repris istället...

Kommentarer
Postat av: faster anni

haj haj!

en liten fråga...vet du varför det inte går att spara bilder på ella som finns här på sidan i mina-bilder-mappen på datorn?

2008-09-04 @ 10:23:10
Postat av: caroline

Jag kan. Jag använder Firefox iofs, om det kan bero på det? Annars bara högerklickar jag på bilden och väljer Spara bild som.

2008-09-04 @ 10:31:56
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: faster anni

jag har oxå gjort det,men det funkar inte...har funkat tidigare..nu "sparas" dom i gif-format,men det blir helt tomt i mappen..inga bilder..tror du det påverkar?

2008-09-04 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0