Skitlöst...

En ovanlig dag för Ella...hon har ikke bajsat idag. Det kändes konstigt att mata henne för det kom liksom inte ut någonstans.

Idag har vi varit o hämtat en bok på bibblan. Vi har nog hämtat en sån innan fast på något annat ställe...har bara svårt att komma ihåg var. Kan vara på bibblan i Halmstad...eller någon helt annan stans...who knows?

Sen har vi packat lite fler lådor. Jag packar o Ella står i sin gåstol. När jag packade idag så hade jag lådan säkert 2 meter från där jag hämtade grejerna som skulle packas. O Ella stod mitt i de två metrarna o snurrade runt efter hand som jag gick fram o tillbaka.

Ella har suttit i selen på sin fassa när vi gick till godisaffären. Så mycket att titta på o hon ser ut som att hon försöker lära sig allt hon ser, väldigt fokuserad!

384148-293

384148-292

384148-291

384148-290

384148-289

Kommentarer
Postat av: anni

bootylicious-ella

2008-03-07 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0