Pottfriss för Ella?

Alltså vi har införskaffat en potta till Ella.

Men hon ska ikke pottränas! Denna införskaffas mest för Ellas mossas del. Nu när badrummet är så stort o vi inte har någon bra lösning för hennes skötbord känner jag att det skulle vara enklare om Ella kunde sitta på golvet. Hon kan sitta på golvet nu med men om hon skulle kissa så ska det bytas, sköljas o torkas...o bajsa o sitta på ett golv är väl ingen höjdare...vad jag kan tänka mig.

Så när Ella nu ska prova att sitta på pottan så finns det ingen fokusering på vad som produceras i den...utan enbart att hon sitter där!



Å nu till dyr fakta:
Babyproffsen (babybjörn) hade en enkel potta med högre rygg...370 RIKSDALER!
...den tog vi till Ella...
Ikea ser jag nu har också en enkel potta, fast med låg rygg...NITTON riksdaler!

Jag, Ellas mossa, hoppas innerligt att babybjörn är 19,5 gånger så bra som ikea... Den som skiter får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0