Ella Krabbe?

Ibland vill Ella inte att hennes mossa ska ha sina glasögon på sig. Då tar Ellas mossa snällt o sätter dom på sitt huvud istället. Idag dock ville Ella inte att glasögonen skulle vara där heller. Då sa Ellas mossa till Ella att Nej, det är mossans Ella får låta dem vara!
Då lägger Ella sitt huvud på sne o liksom smilar lite...

O så skrattar Ellas päron så hjärtligt!

It's just the beginning...it's not the end...

Tidigare idag var vi på sista föräldraträffen via bvc. Där fick varje päron säga hur året varit. Ellas mossa var förstås helt till sig i trasorna av nervositet innan det var avklarat. Men det viktiga var att alla de andra hade sämre perioder med sina barn där barnet hade skrikit mycket eller inte sovit eller lite sånt...så då blev det liksom svart på vitt att Ella är ett praktexemplar!

Men nu, över till dagens bilder!


Hej! Jag är släkt med min fassa...

     
Hej! Idag har jag på mej en brun klänning med vita krabbor på...


Hej! Jag lyssnar inte på vad min mossa säger...I laugh in the face of min mossa!


Hej! Ibland smörar jag för mina läsare...


Hej! Äh, gick ni på den?!

     
Hej! Idag har jag gungat i en jättestor gunga...själv.


Hej! Jag har en högerhand, ett par solglasögon o en vänsterhand...o jag håller dem såhär!

Ella undrade imorse var hon hade fått den här tjusiga klänningen ifrån...o nu undrar hennes päron det också...vet du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0