45minuterella!

Igår när Ella var med sin fassa, faster o gamlafaster (fassans faster) på Gekås...så klarade hon sig på bara 45 minuters sömn under dagen!

Dom hade stuckit iväg vid 10 o kom hem 19.30. Jag var hemma strax efter fyra o hade alltså massor av timmar som jag inte visste hur jag skulle fördriva så till sist var jag tvungen att ring för att se när de skulle vara hemma.

Ellas fassa (med sällskap) hade fixat regnkläder, gummistövlar, tröjor, byxor, pyjamasar o ljudbok (Bamse)! Ska försöka komma ihåg o visa upp allt också.

När Ella kom hem blev det snabbad, välling o läggning...fast lite pussar o kramar in emellan hann Ella o hennes mossa med förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0