Sommar o sol?



image454
Här sitter självaste kexet o smular!

Har varit ute på en kort promenad idag. Ella fick promenera lite själv också, eller ja jag höll ju i henne. Hon var lite trött så hon gick inte så länge. O sen har hon ju kommit på det där med att komma upp när hon ligger i vagnen. Så först satt jag o läste o tänkte att hon kunde somna...det tänkte inte hon. Sen tänkte jag att jag går lite istället...men då blev jag trött. Så vi gick hem igen så att Ella fick sova i sin säng.

Annars en lugn men mycket glad Ella idag!

Har lagat burkmat till Ella idag. 16 st blev det. Köttfärsås kokt i tomatsås med lök, vitlök, broccoli, blomkål o morötter. O så ris till det.

Så har (gamla)moster Kajsa ringt idag. Ella lyssnar väldans med luren mot örat. Någon minut klrarar hon sen blir det lite tråkigt.

Alle alle för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0