Resten av februari 2018

Februari fortsatte med:
 
Årets första dopp (trodde jag!) tillsammans med Anni. Men jag klarade inte att doppa mig. Så snart jag fick i fötterna fick jag jätteont i benen ... så jag fick snällt bara doppa fötterna och sen hålla mig i bastun. Jobbigt!
 
Fast att basta är ju en rätt trevlig aktivitet, speciellt när utsikten mest är nyanser av blå.
 
Veckan efter kalaset spenderade jag och Martha hemma. Jag jobbade hemifrån så att Martha kunde vara hemma och vila. Hon ville inte äta så mycket men till slut fick hon i sig en godis och lite stekt potatis!
 
Så kom snön! Hann med lite lek innan den smälte bort.
 
Fina solnedgångar och tuffa motståndare i Uno! Så fick vi med Sabine på Drömljus nere i stan. Vi laddade upp med kvällsmat på Haket först!
 
På Alla Hjärtans Dag fick jag ett STORT rött paket i brevlådan! Av någon anledning har jag så fina kamrater (även om de inte skickar paket)! Ett hjärta fyllt med godis!
 
Friska igen så jag och barnen drog iväg på en lång promenad förbi hästar bland annat. Sen sminkade jag Martha till något läskigt ... och så kollar vi Mellon dagen efter. Chokladen smakar precis lika bra då!
 
Martha var bjuden på skridskokalas för Clara! Superroligt! Och Ella spenderade ett dygn i Skälderviken där vi bland annat fick se den lilla Kemisten Stina göra slajm. Samir och Viktor sjunger en Shufflasång och barnen shufflar ...

Kommentera här: