Fredag 28 juli

Låt mig lotsa er igenom denna fredag som visade sig innehålla solstrålar!
 
Martha startar dagen med gårdagens hummersoppa till frukost! Sen bestämmer vi oss för att dra till Malmö!
 
Vädret är ju oerhört skiftade så vi packade väskan för olika grader. Sen tog vi oss till Folkets Park för hopp och lek!
 
Jag klättrade upp högst upp i nätet (kändes det som), sen klättrade Adam och sen svalkade Martha fötterna i plaskpoolen!
 
Barnen stod snällt i kö för en snurrgunga och klättrade även i klätterställningen!
 
Vi blev mätta på ett säkert ställe, Max. Sen fick vi med oss Adam på trampebåt!!
 
Barnen turades om att sitta i knäet för att hjälpa till att trampa (på bilden med mig och Ella är det oklart vad jag gör med min högerhand). Innan vi sen tog tåget hem igen hann vi med en runda till GotteLisa! Väl hemma hanns det med pussel av ett väldigt mörkt pussel!
 

Kommentera här: