Mitten av december 2017

Detta har hänt :)
 
Jag stack till Brunnby för lite sällskap och mycket grönkål!
Här har jag fått både Set o Lasso att sitta tillsammans. Rätt nöjd.
 
Pappa o hundarna hade varit och letat skadat vilt efter olycka. Nu rengöring!
 
Mycket färg ...
 
Mycket djur.
 
Aaaah, strålande sol mellan molnen!
 
Den här kräsna katten fick jag knappt klappa, bara Inger dög. Men när Inger var iväg så passade jag på och katten började till och med spinna. Rätt nöjd!
 
Dessa godingar då. Sitter och väntar på instruktion från Inger.
Lite vackra som de är, lika sura fisar kan de lägga!
 
En tidig morgon stack vi till årliga handlingen på gekås.
 
Vackert vitt och en näsa.
 
RockHåkans elever.
 
Ella och klasskamraten Leia var med och vann en tävling på skolan så de fick kolla på bio på kvällen (på skolan) så här är vi på väg hem igen.
 
Jag har paketerat lite ... och kommit på så himla bra rim! Inte i klass med Wilma men ändå bra liksom. Rätt nöjd!
 
Efter jullovsavslutning (och möjligtvis lite bråk) blev det smoothie till mellanmål!
 
Denna satt Martha och målade innan mellanmålet!!
 
Så hann vi med lek på Elefafantlekplatsen!
 
Ella behövde göra en sista shopping på Väla.
 
Julduken är klippt och omsydd till tre dukar!
 
Grönkålen som jag hämtade i Brunnby ... Inger tyckte att jag skulle ta mer! Har ändå plockat en kasse (av vad som fanns i denna ikeapåse) till Anni. Say no more.
 

Kommentera här: