Schmekretess!

De flesta företag som jag har jobbat på har något som är "hemligt".

Som jag, som jobbar där, inte ska dela med mig av till övriga folk i världen.

Ibland får jag skriva på ett papper att jag inte säger nåt.

Ibland litar företaget på att jag inte berättar vidare några företagshemlighet.

I vilket fall som helst så är oftast det hemliga helt ointressant.

Men.

fort något är HEMLIGT så blir jag helt till mig och vill berätta för allt folk i världen att jag vet en HEMLIGHET och att jag ABSOLUT inte får berätta något!

Och jag vill inget annat än att berätta just bara för att jag inte får.



Så, det var vad jag hade om det ...


Hemlig kjoldag på jobbet ... bara jag som visste om den!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Låter spännande.... synd att hemligheter just måste hållas hemliga!



Kjolen är jättefin :)

Kommentera här: