Hickory Dickory Dock?

Jag har festat till det lite här på jobbet.

Jag har en handkräm (eller ja, den funkar väl på övriga kroppen också men i alla fall) som luktar väldigt gott.

Det är också väldigt billig ... så grejen med den är väl ljust doften.

Den står här på mitt skrivbord bakom skärmen, inte för att jag gömmer den utan för att jag ska kunna plats med alla mina viktiga papper på bordet.

Ett par gånger har nu salvan, när jag har kommit på morgonen, inte stått på sin plats!

Jag misstänker att någon använder den ...

O det är ju trevligt tycker jag, att någon annan liksom håller med mig om att den luktar så himla gott.

Men vem är det? Jag blir ju galet nyfiken.

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Men...det är ju bara att gå runt på jobbet och lukta på alla andras händer, tycker du ska börja med det nästa vecka, du kan ju inte gå runt i ovisshet!

Kommentera här: