Farligt eller bara livsfarligt?

En tjej kommenterade mitt agerande om att jag inte tvättar av mig ev smink kvällen med:
- Det är ju farligt!
(jaa, hon använde ordet farligt)

Men let me tell you!

SAMMA tjej har inga som helst problem att ligga som "extra baggage" i baksätet när platser o bilbälte inte räcker till!

Jaaa, just det! Första gången denna tjej lekte baggage i bilen stoppades bilen av polisen ... mmm, det är böter på det!

Men hallå där, det är ju inte som att sova med sminket så låt oss göra det igen?

Kommentarer:

1 faster anni:

skriven

får en känsla av att jag borde kommentera det här på något sätt...men det enda jag tänker när jag läser det är att jag känner mig rätt stolt över att få ett helt blogginlägg tillägnat bara mig!! tack! :)

2 caroline:

skriven

(tur att jag inte har någon faster som heter anni, så du är inte avslöjad!)



Ja, klart du ska vara stolt ... speciellt eftersom du är så klok vanligtvis o därför kan chocka på detta vis!

Kommentera här: