Are you talking to me?

Bilddagboken.se är ju trevlig att uppdatera sig med när man känner folk som ha en sida där. Jag känner folk!

Till exempel känner jag min lillasyster och min kusin!

På min kusins sida skriver jag ibland kommenterar till hennes bilder. Snälla kommentarer, dock inte den sorten som oftast förekommer "du är sötast"-typen...men snälla och ibland även roliga...

Mina kommentarer min kusins sida raderas snabbt...av min kusin! O då skriver jag naturligtvis en ny...

Min lillassyster är däremot inte så känslig! Där får jag kommentera hur jag vill! På senare tid har det inte varit några bilder så då har jag gnällt lite...
Men OJOJOJ! Då vaknade en kamrat till lillasyster till... Jag fick en skarp tillsägelse minsann! Jag har nu snällt förklarat vem jag är så nu är det med spänning jag väntar och ser om kamraten godtar min förklaring...


Har jag sagt att det är en lugn dag på jobbet idag??

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Haha, det lugnade nog allt ner sig ;)



Men som sagt, kan inte ta kort utan kamera, trodde du som var så förståndig visste det!

2 Martina:

skriven

Men herregud, ge tösen en kamera...ska väl inte va så svårt :o)

3 caroline:

skriven

Jag får väl göra som Martina säger (som vanligt!)...så blir både jag o Lisa glada!

4 Anonym:

skriven

Jag visste att du var förståndig nog! Och om du lyssnar på Martina lovar jag att jag ska inte bara ta kort, jag ska oxå ta BRA kort, för din skull syster!

Kommentera här: