Dubbeldajm?

Enkelt:
Har flera nätter nu drömt att jag dels åker massa karusell, eller ja det är väl mer bergodalbana...och det är ju kul! Men sen drömmer jag också att jag inte kan röra mig i sängen för då ramlar Flickan ner från vår säng...o Flickan sover aldrig (i princip dårå) i vår säng...o samtidigt som jag drömmer att hon ska ramla ner så drömmer jag att jag vet att hon ju inte sover där!
- Jaa, tokigt värre!

Dubbla:
Lägenhetsinnehavarna av denna lägenhet vi bor i nu...dom har blommor o blomkrukor (really??) och nu efter två månader har jag kommit på dem! I en o samma kruka har de två orkideepinnar med blommor...MEN den ena pinnen är riktig medans den andra är värsta fejkade! Men den är riktigt bra gjord (den fejkade) för den står här precis sidan om min dator så jag ser ju den titt som tätt...
- Jaa, fejkat värre!

Kommentera här: