Skål!

Mycket sista nu...

Sista dagen...sista veckan hade jag turen att få "kaffeveckan"...så nu fixar jag till det sista kaffet...

En lite knäpp start på dagen...fick kommentaren "dålig stil" till mig imorse när jag inte brydde mig om hur de fixar frukosten i morrn (det ska den göra som har kaffevecka)...men då det är min sista dag kan jag lätt säga att jag skiter fullständigt i deras frukost!

Anyway...lite senare samlades en liten skara vid mitt bord o jag blev uppvaktad med blommor, tavla o kort! Det blev lite tårar...
(Naturligtvis kom tårarna för jag var så upprörd över att min kollega inte gjort sitt yttersta för att stoppa ev uppvaktning!)

Men NU är det verkligen bara det sista kvar...lämna över lite papper...fika en sista gång...plocka ihop o se till att jag får

SOMMARLOV!

Kommentera här: