Reklam!

Om man lägger ihop två små anekdoter kan det bli en längre historia...

1, Igår fick jag för mig att min man skulle ha "kvällsmöte" idag...o då skulle jag trösta mig i min ensamhet med lite godis (det borde ju faktiskt vara lillfredag idag!)...
Så jag sa till min man igår att oooh imorrn ska jag äta godis o förklarade varför...Min man sa att han inte alls skulle ha något "kvällsmöte" så ev godis fick intas innan han var hemma! (oooh, han visar vart skåpet ska stå...)

2, För ett par månader sedan läste jag om en sida där man kunde anmäla sig för godistester!! Jag anmälde mig men såg att man gärna skulle göra en massa grejer o på så sätt skaffa sig poäng som då skulle hjälpa till att bli en i testpanelen...menmen, shit happens ibland tänkte jag o fortsatte med anmälningen! För någon vecka sedan fick jag info om att jag kommit med i en testpanel för en ny sorts godis...

1+2, Idag låg postavin innanför dörren när jag kom hem...det var från godistestet o jag skulle hämta ett paket på posten! Gick dit meddetsamma och kunde inte hålla mig utan öppnade paketet på vägen hem!

SHIT med godis!!


Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Det är ju som en vinst! Och det var inte jag som vann...hur gick det där till?

2 Cissi:

skriven

Var det gott???

3 caroline:

skriven

Anna: Hade jag tipsat dig om sidan så hade jag fått skylla mig själv...Men nu kan ni alla få den!

Cissi: Ja, två påsar var helt okej...tre var mindre okej...men ingen av dem var något som jag bara: Mmm, vad sugen jag är på ??? jag måste nog gå o köpa!

4 Martina:

skriven

Det är "nyttigt" godis, eller hur? Kan förklara varför det inte är gott. Så onyttigt som möjligt är min melodi!

Kommentera här: