dagstur?

Var dags för ett nytt barnmorskebesök...
Idag fick praktikanten köra "mötet" så då gick det undan lite mer!
De undrade vad jag tyckte om Föräldragruppen...för ovanlighetens skull så jag vad jag tyckte! att det liksom inte riktigt var min grej...undrar jag nåt tar jag reda på det, jag kan inte bara sitta o lyssna på någon som berättar en massa...
Så jag sa att vi inte kan nästa träff o sen är det bara en gång kvar o då kommer vi inte heller...

Jobbet var lika roligt som vanligt...gött med bara 13 arbetsdagar kvar!

Har fått hett tips på ny frisör...från min gamla frisör...ska bara boka tid, men det borde ju vara det enklaste momentet?!

Var på Ikea i helgen o köpte finfina ramar till våra A3-bilder...tyvärr var ju ramarna 2 (TVÅ) cm för smala...gör om o gör rätt!

Hela söndagens traditionssysslor hade vi flyttat till lördagen så söndagen var bara slapp...men ett socialt besök hann vi med (vi=jag då min man hade fullt upp med att skriva om sin gubbe i nåt spel...it's true, han gjorde det!)!

avslutades då dagen med lite räserkörning med Mazda 323F...det e grejjer det!

Kommentera här: