Andövning?

Har en fin sån Silkepil som liksom sliter ut hela håret t.ex. på benet...

Jag tycker det är sketatråkigt att raka ben o armhålor...jag tänkte att Silkepil under armarna borde vara effektivt!
Vad jag också förstod var att det skulle göra ganska ont...
Igår gjorde jag detta för tredje gången o nu kändes det "bara", ingen direkt smärta så...

som ett litet tips...tråkigt att raka sig under armarna? Stå ut ett par gånger med Silkepil o vipps är allt mycket smidigare o håller mycket längre!

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Låter inte alls trevligt!

2 caroline:

skriven

Ganz richtig!
I början är det lite mer "undras hur många strån jag klarar dra denna gången"...

3 Syster Lisa:

skriven

Men Carro, du är ju en riktig fighter, så alla kanske inte klarar det som du klarar! =O

Kommentera här: