Tungt

Ååååh, när jag äntligen tänkte vara lite färgglad o chic...ringde o kollade om min klänning möjligtvis kunde skickas idag o levereras imorgon...men nej packning pågår fortfarande!

Det kan man ju förstå...tre plagg kräver ju sin tid att packa ihop...hur många kunder har dom egentligen?!

Jag har en svart, men det har jag ju haft på alla tillställningar de senaste 8 åren...Men jag vill inte ha svart o inte deeeeeen!

Tänk om en fin klänning (tillsammans med lägenhet i Helsingborg) kunde passa på att ramla över mig, senast i morgon! Jaa, det är en fin tanke!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

det finns ju annars en del trevliga butiker i halmstad, de har klänningar på direkten.... bara en idé...

2 caroline:

skriven

Mmm, men jag o shopping o tålamod...nicht gut!
Men jag o shoppning o t.ex. en pekande Martina...sehr gut!
Såå...nu blev det ditt fel!

Kommentera här: