Smaaart!

Egentligen har jag inget att berätta...men jag skulle vilja berätta något, nästan vad som helst, om ett par kompisar...o det roliga skulle vara att eftersom det är så viktigt med integritet o PUL o allt vad det är...skulle jag kallat dessa kompisar för...(det är nu det som är så roligt o finurligt)...Martin o Daniella!!

Nu träffar jag sällan Martin o Daniella...så jag har inget att berätta...men en gång så åt vi middag där o det var skitgott! Som förrätt var det grönsaker med dipp...vilket i princip jag åt mig mätt på! Men sen kom huvudrätten som var klyftpotatis, fläskfile o en sketagod VINsås (o jag som inte gillar viiiin)...men den smakade inte vin, den var bara så jäkla god! Sen till efterrätt var det någon chokladtårta!

Men som sagt, poängen är Martin o Daniella...
Åååh vad jag är nöjd över att jag har kommit på det!

Kommentarer:

1 Syster Lisa:

skriven

Du pratade kanske inte sååå mycket om Martin och Daniella (Det hela handlade mest om mat, som vanligt) men poängen var ju att du faktiskt har kompisar att berätta om.
Suveränt!

2 Martina:

skriven

undrar sååå vem det kan vara...

du har inga funderingar på att köpa mamma kläder? eller ska du bara gå i dina oknäppta jeans? kommer ju bli himlans "luftigt" om ett tag....

Kommentera här: