Protest

Lite av protest har jag sökt en tjänst på min avdelning...fast som har lite annan inriktning än vad jag gör nu...

Fick komma på hajjtekkintervju idag, med schäfen...efter intervjun kom jag in på att jag vill gå på ledighet när juni börjar...med andra ord; kan jag få den nya tjänsten o sen sluta där om 2,5 månad?! Nehä, taskigt!

Fick ju såklart inte beskedet Nej idag, men efter hon har pratat med alla två sökande o kollat läget med mellanschäferna så gissar jag att hon kommer fram till samma svar som jag...

---------
Igår hade jag tacosrester med mig till jobblunchen...igår orkade jag inte laga någon middag när jag kom hem...idag har jag med tacosrester till jobblunch!

What? Omväxling förnöjer?

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Vad är det för jobb då?! Hade det inte varit lite roligt med omväxling?

2 Martina:

skriven

Den stora frågan är, vad åt du till kvällsmat igår när du inte orkade laga mat.....? kexchoklad?

3 Anonym:

skriven

Cissi - ett protestjobb!
Martina - e du tokig? kexchoklad till kvällsmat...inte när det finns makrill i tomatsås med majonäs!

Kommentera här: