Haleluja

Tillbaks från företagskalaset!

Sammanfattning: god gratismat o KÄNDISAR!!

Kändisarna påträffades i följande ordning: Runar Sörgaard, Lydia Capolicio (eller hur hon stavar det), Sofia Wistam (Orups gamla fru), Lambretta-Linda Sundblad och Andreas Johnson...o alla var dom där för min skull! Eller okej, inte alla, inte Runar...

Men på kvällen när det stora kalaset började stod Runar lite i ett hörn o såg lite ensam ut så jag gick fram o gjorde honom sällskap...tills att kollegan hade fått in ett kort på mig o Runar...sen lämnade jag Runar ifred (naturligtvis mycket skakad över upplevelsen!



Ha! Nu putar den iaf...så t.o.m busschauffören såg det...o festfolket ville känna...o jag var nöjd!

Ooh, förutom kändisar...en grävling, precis utanför Grand Hotel (alltså en levande grävling sprang på trottoaren!)

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Vad är det för fest du har varit på egentligen hörrururu?

2 Petra:

skriven

"Nu putar den" var väl i alla fall liiite i underkant.
Dålig stil att inte smussla in mig på partajet tycker jag! Har faktiskt aldrig sett en grävling :-)

Kommentera här: