Bukowskis

Den dära 25-öringen trillar ju inte alltid ner...

För ett par veckor sen beställde vi lite fina bilder av Minna ... i förra veckan fick jag en sån avi så att jag skulle hämta ut något på posten...har inte hämtat ut paketet förrän idag...när min man kom på att Aaah, det är ju bilderna!

Jag är ju lite av en art dealer så tre bilder är peanuts! (för det kan ju inte på något sätt ha varit alla kexchoklad jag har fokuserat på istället)

Iaf, så har vi fått se förslagen på alla bilderna innan men när vi nu tittar på dem i A3-format...heeelt annan sak! Dom är så himla fina! Ni får se dem sen när vi har fixat ramar...det bör väl vara fixat vilken månad som helst!

Jo, det bästa med bilderna är att de är så kloka: "Själv är bäste dräng", "Jag ser ju fan inte skogen" samt "Alkohol o kärnkraft går inte ihop"...o så är då bilderna i stil med hur Minna ritar i sin web-logg...

Kommentera här: