utväxt?

Var på middag (spaghetti o köttfärssås) hos ridflickan idag! Som vanligt mycket gott o trevligt...
Ridflickan, mamman o den ena brodern var nyss (igår) hemkomna från Naxos...vi fick se bilder...åååh, tänk nästan helt själva på stranden o sen mitt på dagen lite avsvalkande med en grekisk sallad...sen lite mer sol o bad o sen restaurangmiddag på kvällen....Ååååh!

Men nu befinner vi oss i Halmstad istället...svalkar oss lite med billig Euroshopperglass o ser ut såhär:



o såhär, när jag sitter ner:


(här kan man nästan se min högra fots andra nagel från vänster...o den nageln, den har liksom delat sig i en höger-vänsterdel där högerdelen valt att lämna tån...jättetokigt!)

--------------------------
Ni vet så irriterande när någon säger Aaaa men inte Beee...så därför ska jag inte ens säga Aaaa!!

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Tokit! Nu måste den ju komma ut! NU! Annars är jag rädd att du spricker...

2 Martina:

skriven

Vettu, du säger ju att du inte har en aning om vad det kommer att bli för kön, men jag slår vad om att det kommer bli en kille. Fråga mig inte varför jag tror det, bara en magkänsla (ha,ha).
Nån som vill sätta emot?

3 caroline:

skriven

Rebecka: Åh tack!..."alla" säger annars att den är inte så stor...
Martina: Min huvudkänsla har börjat säga tjej...men min man säger ju "han" hela tiden så någon av oss har rätt förhoppningsvis!

Kommentera här: