Min man o kändisarna!

Jaa! It's true!

Min man var i Hässleholm o kollade lite veteranrally igår...kommer hem o berättar att han hade sett Mikael Persbrandt som i sin tur var en av rallydeltagarna...jag rös ju av bara tanken på att min man varit så nära en kändis!

Men kändissällskapet slutar inte på nåt sätt där...oh no!

Max fick stå för matlagningen igår...o vem lagar Max mer mat åt om inte den gamle godingen Henrik Dagård! Jag är ju egentligen lite tjenis med Henke då vi delade icaaffär när jag jobbade...men vi brukar inte låtsas om det...

Sen var faktiskt min lillasyster o hälsade på hos Justin T...o hon fick hans svettiga handduk...(lillasyster konfirmeras om någon vecka undra om vill ha min svettiga handduk då, eller kanske ett par använda trosor?!)

Kommentarer:

1 Syster Lisa:

skriven

Jo, man känner ju att man är lite av en kändis när man även blivit intervjuad i både tidning, radio och tv, så det kanske du som vill ha en handduk eller 2?

Kommentera här: