hästjobb?

Gick upp med min man imorse (06.15) o åkte med ner till skåne...lämnade av honom på sitt jobb, fick en liten presentation av arbetskamraterna o visning av arbetsplatsen...

Hade sedan dagen till att få lite mat hos mormor o morfar...fixa liten radio + hörlurar till mormor...införskaffa fler munsårsplåster, dörrhållare o duschdraperi!

Tog även en runda om min gamla arbetsplats, ridlägret...men jag tittade väldigt försiktigt så ingen skulle se mig...orkade säkert stå o titta i 2 minuter innan jag gav upp o tog mig till en annan hästhage o åt lite glass istället!


(oh yes...samma kläder som igår, pinsaaaamt!)

Innan upphämtning av man hann jag med ett mostersbesök också...


Nu, tjugo i åtta, heeelt slut efter en dag full av sociala aktiviteter!

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Å där fick man se mer av den nya fina frisyren! Najs!

Kommentera här: