Drygt?

För en som svettas när det blir varmare än 15 grader (o lägenheten håller 27)...har det varit en tuff dag...vilket är mäkligt då jag ju har SEMESTER!

Har uträttat följande:
* beställt madrass till insatsen...70*27 cm
* köpt täcke (tunnt!) som passar till ovan + mormorsängen
* klippt o sytt om ett gammalt och mjukt lakan till två små påslakan o ett örngott! (mormorsängen är på torkning o kommer hem idag eller imorrn o då ska jag bädda med dagens resultat!

Man skulle kunna gissa att sy påslakan är lätt och snabbt gjort...men trots minimalt användande av nålar o mätningar så tog det ändå ett par timmar!
------------------------------------------
DJÄVULSMÅSARNA cirkulerar över vår lilla gård så jag vet inte om det är så trevligt att sitta där ute nu...Eftersom man inte ska lägga tid på att hata så lägger jag istället tiden på att tycka väldigt illa om dessa djävulsdjur!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

kommentar
1: snygg frisyr (bättre med ansikte antar jag)
2: snyggt med grönt (om man gillar grönt)
3: vem ska du lyssna MEST på när det gäller slipa och måla; väggar, sängar eller annat? hur ska bebisen kunna sova i en säng med ojämnm yta...?
4: jag hatar också måsar! fast vi har inga här i den stora staden. testa å ring till nån viktig person och klaga så kanske de kommer och skjuter de...
kram

2 caroline:

skriven

Jaaa, jag veeeet att jag inte bara ska lyssna på dig utan också verkligen utföra det! (som t.ex. ta bort all färg innan)...
Sen blev färgen 'gräsligare' grön än vad jag hade på väggen...
Jäjä, när den väl ligger där i sin mammas egenpyntade säng så kommer den vara sååå nöjd!

Kommentera här: