Uppassat!

Det brister lite lätt i kommunikationen mellan den Yngsta o oss äldsta...

Det är ju sommarlov men man behöver ju inte sova bort dagen och sen inte vara trött när det är natt...man behöver VERKLIGEN inte det!

Men då Hon inte berätta för oss om sina planer...jaa, då blir man lite hängig framåt morgontimmarna...lite lätt!

Jag försöker hålla henne vaken i en timme när Hon får mat o uppfräschning...det går såhär:


Jaa, jag o min man blir idag uppassade med middag! Det är mannens föräldrar som åker hit o lagar mat till oss...så jaa, lite lyx in emellan känns helt rätt!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jaha ja... mannens föräldrar fick komma men inte jag... jag som skulle ha med mig marängsvich! Är inte det också lite lyx...

2 mamma:

skriven

Hon e ju bara det finaste,gulligaste mest underbara som finns.. Vi längtar efter er!! Kramar till er alla 3/Mormor,moster P,Moster H & Moster L Och kusinerna Max&Emelie

3 Jessica:

skriven

Så söt hon är! Riktigt stort grattis!! Bra jobbat!! Kram!

Kommentera här: