Pass på!

Kanske för ett halvår sedan, när vi började diskutera vagnval, min man o jag...hade jag en åsikt om att en liten o smidig vagn hade vart käckt.

Åsikten bygger som vanligt när jag uttalar mig, på erfarenhet (eller ok då, för en gångs skull)...
Min man...som också hade åsikt, dock inte byggd på erfarenhet...var för en "vanlig" vagn...stabila hjul o rymlig vagndel.

Jag sa till honom då att Ok, då kör vi på ditt val o så ser vi när du vill ändra o istället gå över till den smidigare vagnen (kanske inte lika snygg) men med vändvänligare hjul o så...

Igår var min man ute på promenad med både vagn o Flicka*...promenaden varade en knapp timme o när han var hemma igen kunde han nog tänka sig att nästa vagn skulle ha såna där smidiga hjul o inte vara så stor!

Såpass?!

*

Kommentera här: