Hemskickade...

...igen!

Ny kontroll med ctg, blodtryck o kissimugg...men även tillägg med ultraljud!

Ultraljud är lite spännande...inte för att man kan nåt utan att läkaren visar, men ändå...vi höll med lite när han pekade lite olika organ o kroppsdelar...

Personalen är inte så enhetliga heller för igår när jag fick info om att ta tempen skulle jag höra av mig på över 37.7 men idag var det när det var över 38...sicka skillnader!!

Efter 1,5 timme var vi klara o ska (om inget annat händer) tillbaka imorgon kl 8 PÅ MORGONEN!! Hallå där, vi har faktiskt börjat sova till 9 nu för tiden...men jag sa inte det...

----------------------
Nu står min man o lagar mat...o innan dess dammsugade han lägenheten o skurade badrummet! Han kan han!

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Men! Hur lång tid kan det ta egentligen!

Kommentera här: