18 timmars tidsfördriv...

en förkortad version...

(070708 22:17 - hur svårt ska det va?)

...
...
AAAAJ, det gör ooooont...Vill du duscha? Jaaa....
AAAAJ, det gör ooooont...Vill du ha lustgas? JAAA...
(även min man provar denna roliga gas...i smyg!)
...
...
Oh, du är helt öppen!
AAAAJ!
...
Oj, du är inte helt öppen!
AAAAJ!
...
...
...
...
Du kanske ska fundera på annan smärtlindring fast jag har läst att du inte vill...
Jaja, ge mig vad du tycker!
...
Heaven, I'm in Heaven...bla bla bla...ooh vad det är fiiiiint här!
...
...
...
...
...
...
Här händer inte så mkt, vill du stå upp lite?
Jaa, här är så fiiiint så jag kan stå lite...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
AAAAJ! Det trycker!!!
FORTFARANDE!!
...
...
...
AAAAJ!
Vill du prova lustgasen igen?
JAAA!
...
...
AAAAJ!
...
LUSTGAS!
...
AAAAJ!
...
LUSTGAS!
...
AAAAJ!
...
MEN KLIPP DÅ!!
...
AAAAJ!
...
KLIIIPP!!
...
LUSTGAS!
...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
ååååhhhh, ååååhhhh, ååååhhhh...buhuu buhuu
Det är en flicka!

(070709 15:40 - se, det gick ju smidigt!)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fy...hmmm..lite äckligt faktiskt... men naturens mirakel

2 cissi:

skriven

Vad kletig hon är....
stackars dig carro... att man skall behöva ha så ont för att föra befolkningen vidare...

3 Rebecka:

skriven

Kan ni inte skaffa en till så hoppar jag över "min"? ;o)

4 Martina:

skriven

Den där kommentaren om äckligt, var det ja som hade skrivit...fattar inte varför mitt namn ramlat bort...hmm...måste ju stå för mina kommentarer

Kommentera här: