M Ali

Samtal med lillasyster:
- det tog oss 1,5 timme att få igång internet till min dator idag!!
- men, det funkade igår ju!

PRECIS!!
varför funkade inte internettet idag? den hittade inga nätverk! hittade inte?? det finns ju för fasiken ett här, bara en halv meter bort...nästan så till o med jag kan känna signalen!
Men minsann...efter bara 90 minuter hittar jag (det är nästan viktigast i denna anekdot) lite inställningar där det bl.a. står Radio Off.

Jag till min man:
- ska jag testa med att enäjbla?
- jaa, det kan du väl

YESS SCORE OOOUUU!!!
lika otrevlig o pissed jag blev när den inte ville som jag ville, lika snabbt blir jag jublande glad när det funkar...ännu mer när jag själv fixat det...hade det vart min man som löst mysteriet, hade jag lätt blivit misstänksam.
Jag ... tävlingsinriktad ... nee

Kommentera här: