Spikar

Vårt företag bjuder alla avdelningar (spridda över hela Sverige) till en gemensam Happening i Hufvudstaden! Detta var den enda info som kom för någon vecka sen o genast hade ju någon hört någon som sa ... o så vidare ...
I alla fall de rykte som började var att flygplan hade chartrats så det skulle flygas...vilket ju är roligt o positivt! Sen kom det lite mer snack om vad som skulle ske där, men inget anmärkningsvärt.

Idag har vi tydligen fått information hem per post om resan, delvis, allt fanns tydligen inte med. Men det som fanns med att det var en tillställning (Happeningen varar fre-lör) krävde smoking...
SATANS PIKADOLLER! Varför bestämmer dom det? Ska vi åka hela vägen till Hufvudstaden i våra smokingar? Varför har dom festen så långt bort? Jaa jaaag tänker då rakt inte åka om det ska vara smoking!

Hur man än vrider o vänder så nog fasiken kan man hitta fel...I KNOW! men snälla...varför stanna på ett företag i över fem år om det bara är skit heeela tiden?


Jag har en kompis vars företag har Happening Island, i Nice o såna ställen...bara att vi får komma iväg på en sån här tillställning är väl trevligt?! Tacka o ta emot, gnällspikar!

(anledningen till att jag inte ska med har att göra med min osociala livsstil...inte på att företaget väljer fel kläder till mig!)

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Ja det var vällans på tiden att jag fick läsa alla de här roliga inläggen... en del handlar ju faktiskt om mig...

Kommentera här: