Omtanke

Min man kommer hem en timme tidigare än vanligt...jag sitter i godan ro på toa med öppen dörr (som i sin tur riktas rakt mot ytterdörren!)...o får lite panik när jag hör ytterdörren...

MEN nu var det inte det detta handlade om...

Moi: Oj, varför är du hemma så tidigt?
Mannen: Dom tyckte på jobb att jag skulle sluta tidigare pga vädret...
Moi: Oh, va snällt! Du funderade inte på om jag ville ha skjuts hem pga vädret, när du ändå passerade mitt jobb?
Mannen (min!):...neee...?



Även om jag kanske råkar kommentera min kollegor lite väl mycket ibland så är dom iaf väldigt omtänksamma vid snöstormar...när man har cykel!

Kommentarer:

1 Syster Lisa:

skriven

Att kolleger kan ställa upp ibland är inte helt omöjligt, men att att mannen glömmer det, det är ju skamligt! (Inget illa menat Adam!)

Kommentera här: