Det blå skåpet...

Inför flytten nu så har vi inte börjat packa...

Min älskade man sa häromdagen att han minsann faktiskt tänkte bestämma att vi inte skulle använda de vanliga bananlådorna utan vi skulle skaffa oss riktiga lådor, såna man köper...
Hans argument var att eftersom det är hål i botten på bananlådorna så går dom lätt sönder (o eftersom han har flyttat hela 2 ggr mot mina 14 ggr så är det ju klart han har koll på det)...

Egentligen skulle jag lätt kunna gå igång på detta kassa argument...men eftersom jag i princip får bestämma allt annat så gav jag honom hans köpelådor!

Han skulle själv fixa dom efter jobbet idag...han skulle köra in till stan o införskaffa dem hos Classe...jag meddelade att det går nog bättre att lämna bilen hemma o sen gå ner till stan...ONEJ, han skulle minsann ta bilen!

Idag kom han hem utan lådor...han hittade ingen parkeringsplats i stan! -WHAT?!

Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Ja, jag säger då det ...

2 Cissi:

skriven

Bananlådor funkar ju hur bra som helst!

3 Petra:

skriven

Skull etom vilje påstå att så länge man inte heter Hulken eller Stålmannen så är bananlådor att föredra. Jag orkar i alla fall inte lyfta en stoooor låda med alla gamla böcker och sånt man drar runt på.
Köpelådor är toppen till mindre tunga saker. Och jag är ju glasklar som vanligt.
Eller som jag brukar säga, packar du - bär du :-)

Kommentera här: