P. Jobby

Jorå!
En tripp till storstaden...vem kommer där?! En kändis!

Storfikaren själv satt o försökte bre en 'branmuffin' när självaste Peter Jöback kommer in...min kamrat (som kände till det här med branmuffin sedan tidigare) satt med ryggen mot honom men vände sig om o bekräftade kändisspanet!

Kändisen är ju en gammla goding för både mig o kamraten så trots att hon hade mobilkamera så lät jag bli...fast han ju egentligen slår Runar med hästlängder!

Det vart ju lite mer i helgen, än bara tittandet på Peter Jöback...bl.a. hann jag med att ta 50 bilder av mina vacka o underbara syskonbarn! Redovisning av helg o bilder kommer lite senare...

(spännande att se nu om kändisspanet ger fler besökare...)

Kommentarer:

1 anna wintour VECKOMAGASINET:

skriven

har ni sett natacha peyres billiga video hon försöker slå igenom som sångerska jag har den på min blogg lyssna och tyck till.

Kommentera här: